۲ کتاب جدید برای بچه‌ها
۲ کتاب جدید برای بچه‌ها
کتاب‌های «بچه، بچه است!» و «همه دعوتید به مهمانی!» نوشته بریژیت ونینگر با موضوع مهربانی و همدلی برای بچه‌ها منتشر شد.
 
تاريخ : دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۹
به گزارش هنرنيوز ، کتاب «بچه بچه است» نوشته بریژیت ونینگر با تصویرگری ایو تارلت با ترجمه سحر طبیب‌زاده با موضوع مهربانی در ۳۲ صفحه با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه و قیمت ۹۵ هزار تومان برای کودکان بالای ۵ سال در نشر میچکا راهی بازار کتاب شده است.

در معرفی این کتاب آمده است: اگر همیشه فکر کنیم بچه بچه است چه اتفاقی می‌افتد؟ آن‌وقت دنیا چطوری می‌شود؟ حتما در دنیایی که همه فکر کنند بچه بچه است، آن‌وقت جایی برای زندگی بهتر می‌شود.

اینکه فکر کنیم همه بچه‌ها فارغ از هر ویژگی‌ای که دارند اعم از قد، وزن، رنگ پوست، قومیت، مذهب، سرزمین و جغرافیا، طبقه اقتصادی و تعلق خانوادگی و … همگی بچه هستند و مستلزم دریافت توجه و محبت، در این صورت دنیا حتما جای بهتری نسبت به الان خواهد بود.

راستش یکی از کارهایی که ادبیات برای ما انسان‌ها می‌کند همین است. این‌که به ما نشان دهد به همه چیزهایی که می‌بینیم عادت نکنیم و فکر نکنیم همین حالت نهایی و قطعی و درست است.

خیلی وقت‌ها باید جور دیگری نگاه کرد و زندگی کرد.

درست مثل مامان موشی داستان بچه بچه است! این مامان باهوش و بامحبت که دنیایش فراتر از آن قسمتی است که در آنجا زندگی می‌کند، چنان ماهرانه این مشکل را حل می کند که انگشت به دهان می‌مانیم.

در نوشته پیت جلد کتاب می‌خوانیم: دو بچه قورباغه کاملا تنها هستند. چه اتفاقی برایشان می‌افتد؟

توکا، جوجه‌تیغی و موش کور نمی‌دانند چه باید کنند.

خوشبختانه مامان‌موشی می‌داند چه باید کرد، چون بچه بچه است!

کتابی اثرگذار درباره‌ جدایی، خداحافظی و آغازی دوباره؛ این کتاب نشان می‌دهد که همه‌ کودکان شایسته‌ مهربانی بی‌قید و شرط هستند.

همچنین کتاب «همه دعوتید به مهمانی!» نوشته بریژیت ونینگر با تصویرگری ایو تارلت با ترجمه معصومه نفیسی با موضوع همدلی و دوستی در ۳۲ صفحه با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه و بهای ۹۵ هزار تومان در نشر یادشده عرضه شده است.

در معرفی این کتاب آمده است: ای کتاب ماجرای شش موجود دوست‌داشتنی است: مولی؛ موش‌کور، مکس؛ موش، هِنری؛ خارپشت، ریکو؛ موش، بلیندا؛ توکای کوچک، فِرِدی؛ قورباغه.

این شخصیت‌ها این بار به یک مهمانی سیب دعوت می‌شوند. اما زمانی که میزبان برای آماده‌سازی سیب‌ها برای مهمانی می‌رود، متوجه می‌شود، هیچ سیبی روی درخت نیست.

اینجا شروع جنجالی ماجرای این شش شخصیت است که هر کدام سعی می‌کنند مشکل را به گونه‌ای حل کنند.

ابتدا میزبان تصمیم می‌گیرد تا مهمانی را متوقف کند و به مهمان‌ها خبر می‌دهد، بعد ایده‌های جالبی برای برپایی مهمانی مطرح می‌شود و …

در نوشته پشت جلد هم آمده است: داستانی دلپذیر و تاثیرگذار درباره‌ گروهی از دوستان که یاد می‌گیرند چطور با همدلی و مهربانی چیزهایی را که دارند با هم تقسیم کنند و دست‌ در دست هم در کارها مشارکت کنند تا دوستی‌شان محکم‌تر و صمیمانه‌تر بشود.
کد خبر: 99342
Share/Save/Bookmark